Monday, May 4, 2009

im back

aii mambo cha cha...hehehhe..well 4 a few dayz den dh ilang kn diri n dis time 4 my came back..heheheh...
ok wat dh best thing da happen in my life since cuti ni adelah

firstly, my beloved bro akhirnya berterus terang yg dia suke kat seseorg hehehhe..bkn apew dia lah mamat yg dlm umah tu susah nk ckp about his feeling...nk tau...tp dia sengal sikit...bdk pompuan tu dh bg hint kat tp dia x tau nk terima o wat tp ape2 pn wish my beloved bro leh pikir dat his like dat gurl o not...huhuhu... n alhamdulilah rezeki my adik ni dtg bergolek kot...(yeke)...heheh..jumaat lps dia dpt tawaran sambung belajar kat ikm johor....im appy utk my bro..lps ni my dad n mom duk berdua je...wah lovely couple neh...hehehhe

secondly, 4 da few days ni baru lah kiteorg adik beradik kongsi da rahsia yg happen kat diri masing2 selepas beberapa bln ni...lama gilak..kiteorg x kongsi2 rahsia ni...huhuhu...n sepanjang cuti tu den tolah moyebuk kn diri monulih resume...gilew...first time nih...ehheheh...

e2 jelah tp lastly cuti den tetap di isi dgn mcm2 aktivit....heehhehe....

ok lah...da~..muah....SAYONARA...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....

WAKTU LAWATAN