Sunday, September 13, 2009

HARI RAYA TAK LAMA LAGI

hhhhhhhhhaaaaaaaaaaaiiiiiiii...selamat berpose.... sedar tak sedar lagi 6 ari lagi kite nk raya kn...dh wat persiapan ke blom..heheheh apa tema bj raya korang kali ni?...dh rancang ape nk ucapkan masa hari raya ngan parent korang..... ape lagi cpt2 lah pikir ok.... eeee.....x sabar nk raya..time raya nilah semua pak cik mak cik den...kakak sepupu..sepupu sepapat den balik raya...blh kongsi2 cerita yg dh lama tak dengar...n paling best my adik2 yg belajar jauh2 balik kg..hahahah..mesti meriah gile kn... kalo ceta pasal raya ni..taman perumahan korang meriah ke tak...kat den nyo taman ni..mmg meriah gilo..siap ngan mercun..ya allah takutnye ngan mercun ni..bkn takut sbb ape..yg main2 tukn bdk kecik..diaorg ni kalo main baling je ikut suke...nk jd kn ceta ada ank jiran den terbaling mercun ke arah satu rumah tu ( rumah vip).. nasib baik tak terkena kereta org tu..kalo kenalah kan adeh..mati mak bapak budak tu nk bayar... JADI PADA MAK BAPAK KAT LUAR SANA JANGAN LAH BAGI ANAK2 KORANG MAIN MERCUN..TAKUT KEJADIAN TAK DI INGINI BERLAKU LAK... raya2..tak lengkap kalo tak de lagu raya kn...tetiba plk teringat kat kwn2 kolej lyd...mmm ape kabarlah diaorg semua ye.... kalo korang jenguk2 blog ni..aku nk tuju lagu raya ni pada korang....(bukak link sbb mls nk download)..heheh

http://www.youtube.com/watch?v=oBbmYdzPnuk&feature=related

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....