Thursday, April 1, 2010

pesanan untuk kaum hawa...

Sebelum apa2 lyd nak warning pada pompuan kat luar sana..smlm..lyd ade terbaca satu blog yg amatlah best..n terbaca lah satu artikel dia yg membuat kn bulu roma korang akn berdiri setiap kali teringat..ya allah hrp sgt benda x berlaku pada kaum hawa skunk...



- korang tau x ape ni...opcoz lah korang tau kn...ulat!!!..yup btl tu..

knp lyd tunjuk gmbr ulat ni..haa...ni sbb dia..

firstly bile korang dh beli bra tu korang tolang lah basuh dulu..(ape2 jelah yg korang beli..basuh lah dulu)..x nk jd mcm pic kat bwh ni..





nak tau x kisah benda ni berlaku...

adalah seorang anthropologist yang bernama Susan McKinley. Baru balik dr ekspedisi dekat negara Afrika Selatan..Dia perasan yang dia mengalami kegatalan di bahagian payudara di sebelah kiri...dan dia juga ada perasan ada satu lubang kecil di bahagian payudara yang gatal tu tetapi beliau hanya membiarkan sahaja kerana menjangkakan akan elok seperti biasa...

dia nekad utk perjumpa dengan doktor setelah dia mengalami kesakitan yg melampau. Doktor yg merawat beliau tidak mengetahui penyakit ape yg beliau alami..Doktor hanya memberi sejenis ubat antibiotik dan krim sapu sahaja.Selepas beberapa ari..kesakitan nye masih tidak berkurang..malahan ianya juga berdarah.

kemudian dia mengambil keputusan untuk membalut luka tersebut.Selepas mengalami kesakitan yg terlampau..dia mengambil keputusan utk berjumpa dgn doktor pakar. Dr Lynch adalah doktor yg merawat beliau..doktor tersebut juga x dpt mengenal pasti penyakit ape yg dia alami..sehingga doktor tersebut mengesyorkan utk membuat dermatologi.

kebetulan semasa beliau ingin buat dermatologi..doktor yg bertugas bercuti...dia mengambil masa 2 minggu utk menunggu dan br lah membuat rawatan tersebut.

semasa beliau ingin membuat rawatan...dia telah membuka balutan nye di dpn Miss McKinley's... miss Mckinleys sgt terkejut kerana dia mendapati..didalam balutan tu ade larva yg bergerak di antara lubang2 yg terbentuk..larva2 ni telah merosak kn sel2 di dalam payudara nye..spt...lemak2..tisu2 payudara dn saluran susu beliau..

PESANANA: SILA BASUH SEGALA PAKAIAN YG ANDA SEMUA BARU BELI..SBB NYE KITE X TAU APE JENIS PARASIT YG ADE DLM PAKAIAN YG KITE BR BELI TU..

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....