Friday, September 24, 2010

CONTEST: CandidCamera

ehhehehe...
korang mesti tertanyakan napelah makcik tersengih tetiba ni kan..
ouuuuuuuuwwwwwww....makcik suke..
yelah kali ni makcik jumpe 1 contest yg mmg gempak glew...
kalo korang sejenis ngan makcik ni tentu korang sgt2 teruja...
contest tentang candid camera..

ape macam ade bran x?
hehehhe..
sape yer yg buat contest ni?hurrrmmm ....opsss makcik lupe nk siasat..
jap no..g bukak balik blog td...

aaaaa...jumpe pn...
korang blh klik2 kat sini yer
*CANDIDCAMERACONTEST*

gambar sapelah jd mangsa ni oiiii..adekah gambar ku sendiri..
opcos nehi ok...
hehehehhe(gelak jht)
alah contest x leh ltk bnyk gmbr ke?
sadis btl..(bkn ape makcik mmg bnyk gmbr candid member2ku...ehhehe)
ok lah makcik decide nk ltk gmbr ni..

ok dis gmbr my senior masa belajar dulu..
time ni dia br je lepas menari zapin+majlis penyerahan jawatan ajk2 QS + jamuan raya
kite tgh duk borak2 lepas tetiba je dia buat keje gilew letak shawl kat atas pale dia..
ape lagi member makcik yg bw kamera terus snap...
n kebetulan gmbr ni d masuk kn dlm 1 cd n ++ lg cd tu makcik pegang kn mendapat lah...
heheheh

to my senior jgn mrh tau..nnt kalo menang lyd kongsi tau...
dan makcik nk tag korang 5 org ni
* MissTom
*MissNurul
*MissLayla
*MissPutput
*MrJai


*TAMAT*




6 comments:

Tomato Gurl's Life on September 25, 2010 at 2:31 AM said...

tenkiu2..nati cik tom join ye yunk...huhu

ferra on September 25, 2010 at 11:08 AM said...

hehe tu kira candid kaaaaaa?

GURU BESAR LYD a.k.a MAKCIK LYD on September 25, 2010 at 7:03 PM said...

ciktom: welcome2
cikferra: hehehhe....kirelah tuh...ade bnyk lg candid tp mcm x sopan kn...ni mcm sopan sikit..ltk lah...bnyk gmbr yg lyd ade..semua tgh wat keje x senonoh..hahhahaha

~Layla Yuki~ on September 27, 2010 at 6:27 AM said...

makcikkk....

nanti i join...
i ade banyak gambar candid
nanti i da siap kat entry
i bagik tahu yekk
tq makcikk!!!

:D

GURU BESAR LYD a.k.a MAKCIK LYD on September 27, 2010 at 6:12 PM said...

layla...ok heheheh...mst gmbr2 member ni....hehehhe

Aimaduddin on September 30, 2010 at 6:33 AM said...

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....