Thursday, September 30, 2010

kegelapan sementara...

"weiiii nape ngan aku nyer lappy ni weiii...tiba2 jew x le bukak internet.."

aaaaa gaye aku mengelabah beruk smlm bile aku x leh sign in kat password streamyx aku smlm..
bile check punya check ..
bukak sana bukak sini..(nehi2 bukan bukak bj k..cpt jew pikir..heheh)..
upenyer aku nyer tenet x berbayar lagi lah weiii..

lawak ape yg aku cube buat ni...
adeh...rupenyer aku lupe nk bg kat ayah aku segala bil yg kena dibayar...
alahai yg aku g simpan bil2 bulan lepas buat ape makcik oiiii..

nasib baik letrik ngan air x kena potong...
adeh..ni kes lupe lah ni..
dh tuo bonar apo nk buek...

jd smlm aku kegelapan tanpa segala mcm dr + +
wah sadis sungguh...

tp nasib baik smlm petang sblm pjbt pos tutup..
ayahku JuraganZamani...buat segala pembayaran..
huhuhuhuu.....

moral of da story: lain kali semua bil aku letak atas meja mkn...senang semua org nmpk...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....

WAKTU LAWATAN