Sunday, September 5, 2010

masalahku dgn BFku+Maduku+Makcik kedai topup..

ari ni angin makcik lintang pukang..aishhhh....sakit ati tau x!!!!

td makcik g kedai topup kat area perumahan makcik ni..dgn semangatnyer nk menopup RM15 henggittt...RM15 henggitt tau..bukan Rm5 @ RM 10...(ape kes lah aku kecoh psl topup ni)...

aaa..korang nk tau nape aku kecoh sgt ni...aaaa..begang ni!!!.....mule2 g menopup tu..baik je muke acik tu..(adeh bkn pose x leh mrh & mengutuk sbr lyd..sbr...)....aku x leh sbr gak..nk gak lps kemarahan kat sini..

dh 1 jam lebih tunggu topup aku x masuk2...ape lagi makcik g ar balik kedai tukan...makcik ckp lah bebaik ngan makcik kedai tu...dialog nyer ilh:

aku: makcik td sy kn dtg sini topup...
makcik kedai: ye2..
aku: makcik lom masuk lg lah...
makcik kedai: eh makcik dh masukkn dh...

dlm ati aku 'ilek lah makcik...saya bkn tuduh makcik x masukkn...sy dh bnyk kali topup kat sini...sy tau..'

aku: x perlah makcik kalo x masuk nnt sy dtg lg lah..
makcik: ok2..

sbnrnyer...smpai skunk lah topup x masuk2 lagi2...dh 3 jam aku tunggu ni!!!

pale pening ni...MrBuncit ade prob...kate tgh gaduh ngan madu makcik...aaa..sudah..semua dia sumbat kat makcik ni...ape ingat makcik leh g baik kn dia ke??...dak tu kalo dh mrh angin dia pelik sikit..x pasal2 makcik pn kena...nk tau sbb ape madu makcik mrh sgt...heheheh..sbb MrBuncit nk pasang lagi 1...sape yg x hangin...lps tu ade lah prob diaorg berdua..lps tu madu tu ngadu kat makcik...abis...dh aku yg compius..makcik x kn mrh dia nk psg lg 1...lantak dia lah..idup dia...janji idup makcik appy ngan dia x der bnyk masalah & makcik just pikir..ade jodoh adelah...kalo x der terima jelah dgn redha..bnyk lg lelaki...

aaaaa..baik kn makcik..br berboipren tp dh ade madukn...alah ilek lah beb...br couple lom kawen..kite muda lagi...kite x leh halang pasangan kite cr yg lain..lain lah kalo dh kawen..itu ceta lain...mati makcik keja kan MrSuami nnt..hahahhak..tp MrSuami tu lmbt lg yer...

hohohohoho....ape lah...nasib baik ade blog tmpt den curahkan pasaan...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....