Monday, September 20, 2010

perasan hensem + bodoh sombong

hari ni bnyk yg wat makcik naik hangin!!!..
AWAS...kandungan blog kali ni agak mencabar bhsnyer..kalo x berape phm dn sakit ati...baik jgn baca...

yg pertamanyer...

ade ke ptt bdk lelaki yg makcik kenal kat kolej dulu tu..dia kata makcik tergila-gilakan dia..
owhhhhh tolong perasannyer engkau..
kau pikir kau hensem ke..kalo ko hensem mcm laki aku..x perlah!!!
weiiii....aku x der keje..nk tergila-gilakan engkau sampai sekarang!!!..
tolong lah...please...

ko x pyh nk letak kat fb ko gmbr aku...
dn aku telah band kn engkau dr fb aku!!..fhm X!!!...

aaaa lg 1...malang betul awek ko tu kan..percaya glew yg ko tu baikk~~~~~~~~~~~~~~....
please lah...

biar aku pampang nama ko besar kat sini..

wahai kengkawanku...jgn lah korang cube rapat dgn mamat perasan ni yer + kaki buaya

MOHD FIRDAUS BIN MOHD ALI...

ade aku kisah!!!...

kisah yg kedua...

x phm makcik...ade lesen kereta tp x reti nk reverse kereta...
blah lah weiii...
aku tau ko pompuan...aku pn pompuan...
tapi kalo nk reverse keta kat tempat lapang pn x reti x pyh lah ambik lesen..
pnt jew cikgu lesen tu ajar ko buat pusing kat petak 3 tuh...

amaran..jgn sesekali parking kat depan umah org kalo x reti nk reverse...
ini dh menyusahkan aku utk keluar masuk kedlm umah aku...
ko dh tau yg ko tuh br dpt lesen P...
jgn lah nk menujuk ko pandai...
lps tu bkn pandai nk minx maaf ke..ape ke...

aku paling x suke org menunjuk-nunjuk ni tp sbnrnyer x reti...
aku ape peduli ko cikgu ke ape ke..tp kalo x reti nk hormat org x pyh lah jd cikgu...

eeeeeeeeeeee...geram btl!!!....

4 comments:

Khumaera Ismail on September 20, 2010 at 2:45 AM said...

wow..pengamukan bebahaya skali..hehehe~

GURU BESAR LYD a.k.a MAKCIK LYD on September 20, 2010 at 3:21 AM said...

tulah.. pasai2 terluah kat sini...heheheh

ramadhanblog on September 20, 2010 at 7:03 AM said...

bila cikgu besar da naik minyak..

GURU BESAR LYD a.k.a MAKCIK LYD on September 20, 2010 at 6:36 PM said...

nasib baik naik minyak..kalo dibuatnyer mandi minyak...sape nk jawab..hehehehe

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....