Saturday, February 19, 2011

hanya Allah je yg tau~~~

dh baper minggu aku x usik langsung blog ni...
nk membaca blog org lain pn aku x der mood...

aku pn terpikir...knp keadaan mcm ni berlaku dkt aku yer..
terlalu bnyk keje ke apew?...
tp bile dh abis menyoal siasat diri sendiri..
kesimpulan yg blh aku buat yelah..
aku sgt penat!!!..

yer penat nk bukak lappy..
penat nk taip password TM..
penat nk tunggu internet loading..
penat nk menaip..
wat de hack lah aku ni kn....

korang nk tau x?
smlm aku last work berkerjasama dgn sorang mamat ni..
dr QS consultant firm..

keje dgn dia sgt2 selesa..x bnyk kerenah...
tp ape nk buat..bosh dia dh suruh dia jaga projek lain plkkn..

but so k lah..lps ni aku kena berkerjasama plk dgn college dia yg lain plk..
cross the finger lah lps ni..hope dpt yg snng nk berkerjasama jgklah...

dlm aku sibuk berkerja...masalah peribadi aku pn sama bergolak gak..
korang pn tau kan aku ade problem dgn BF aku..

aku x tau lah aku terlalu "bodoh" ke "setia ke"...aku pn x tau..
seyes sampai skunk aku cakap..aku x sanggup nk lpskan Mr.Buncit walaupn dia ada "gurls" lain..

aku tau aku bnyk sakit ati....
kdg2 aku pn terpikir..dia x pnh nk hargai aku..jrg aku dgr dia ckp syg aku...cinta aku..
balik2 yg wish tuh aku!!!...

tp aku tau..sbnrnyer jauh dlm sanubari dia...dia syg aku..
x kn masa aku x-cident aritu..dia blh sampai dlm 5 minit je..
dr seremban sampai ke bukit tangga...
laju betul dia bw motor RXZ dia tuh...
dan x kn sanggup col aku bnyk kali...masa aku dkt hospital masa tgh masuk oxygen..
dn x kn sampai sanggup tunggu aku abis buat report dkt balai polis seremban 2...

sumpah..masa tuh aku nmpk dia btl2 syg dkt aku..

tp selepas 2 3 minggu...n bdk "pompuan" tuh jumpe dia balik..
dia berubah kpd insan yg aku x kenali..
dia cpt mrh pd aku...knp????

tp x perlah...aku percaya pd satu benda je..."Janji Allah tu pasti....jika kita buat baik mesti dibalas baik...kalo kite buat jahat..pasti dibalas jahat kn.....dn mcm tuh juga...aku percaya...kalo kite setia dn jujur dgn cinta kita...pasti balasan cinta yg baik utk kita"....

tp mungkin buat masa ni....aku akn terus mencintai dan setia pd dia....
"awk..dlm ati sy..ada awk je...."



0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....

WAKTU LAWATAN