Thursday, March 26, 2009

apo yg den ghaso(rasa) ari ni

ari ni den cam biaso jolah..tp adolah sakit sikit....biasalah sakit pompuan bila ujung2 bulan ni..eh ko buek2 (buat) tau jo lah kalo x tau....

firtsly ari ni, den x wat apo2... kecuali boborak ngan fiza dari balik cafe sampai lah kul tigo lobih td...bukan pagi...potang yo..jgn salah paham...ari ni den jugo ado try dapor baru yg ayah den bolikn semalam... hahahaha...den tak nghoti ( reti) nak guno do...dapur elektrik...mampuih den ngan fiza...topakso lah ngan memandai eh n ngan pra-pro eh..kita org mengunokan dapur tu tok (utk) paneh( panas) kan ayam kfc yang ayah den bolikn semalam..... etu pon sampai hangus bau eh...bau yo...ayam eh x paneh lagi...aduyai..x paham den do nk gunokn... cam no ni.... korang nk tengok dapor baru den tu x.... jap yo den upload kn kat sini...aa...tgk lah kat bwh ni...jgn sogan..x do apo2 pon...



ni lah dapor baru tu...kalo sapo2 ponah guno dapor neh..tolong den...cam no nak decrease kan temperature dio....poning den nak mencari bondo tu


ceto den yg ko duo lak, somalam buleh lak time2 den tengah khusyuk tengok spa q...elektrik leh mati...bongang den...aduyai...kalo lah ari ni dio wat lagi..mmg den mengamok sobab eh..ari ni spa q last...den nk tgk gak...x kiro...org wek (wat) maintenance ko wek jalan nghayo (raya) ko..den suruh dio pasang balik elektrik tu... dah lah tu sampai kul 8 lak tu..amboi...den lah takut golap...dah lah den tongah bongang ngan sorang mamat ni....nasib baik lah den ni kuat iman eh...sabor jolah ati ni.....

yg ko tigo lak, den macam biaso lah nk paste 1 ceto yg den dpn kat satu tompek ni.... meh lah kito nghamai2(ramai) kongsi ceto....

Sifat dan Sikap Wanita Mengikut Hari Kelahiran


ISNIN
Wanita ini bersikap jujur, tidak mudah menggelabah atau panik,
berhati-hati, tidak mudah mengalah, pandai menjaga diri dan pergaulan.
Ramai teman lelaki dan wanita yang menyukainya. Dia juga mudah memberi
pertolongan, cergas, berusaha kuat, teliti dan pandai menguruskan
kewangannya. Namun jika marah berapi-api dan menakutkan, jarang mahu
mengaku kalah dalam pertengkaran. Dalam percintaan, dia mencurahkan
kesetiaan tidak berbelah bagi dan sedia berkorban. Seksualnya kurang
membara melainkan pasangannya pandai mencari tempat rangsangannya.


SELASA

Tabiat wanita ini suka mencari salah orang lain dan berpotensi
menduakan
suami. Namun pertuturannya lembut dan pandai mengambil hati. Apabila
tidak sukakan seseorang, sentiasa mencari kesalahannya, hatinya keras
dan sukar dilembutkan. Tetapi mudah mengaku kalah dan mudah meminta
pertolongan orang lain. Pandai simpan rahsia, hanya orang tertentu saja
tahu rahsianya. Keputusannya tidak mantap dan mudah terpengaruh. Dia
juga mudah terperangkap dalam banyak hal. Dalam soal kewangan dia
pandai
berjimat, tak kedekut. Dia rajin bekerja, ada tanggungjawab, suka
dipuji
tetapi perlukan bimbingan dan pengawasan dalam banyak perkara.

RABU

Suka berdendam. Jika ada orang berbuat jahat padanya, dia akan berbuat
lebih jahat lagi pada orang itu. Namun dia pandai dalam pergaulan,
pandai mengambil hati dan pandai menghargai orang. Suka mementingkan
teman dari dirinya sendiri. Berfikiran terbuka, pandai simpan rahsia,
tidak suka diperintah dalam bekerja. Keputusannya tidak seimbang,
kurang
pengalaman. Hatinya keras dan tidak mudah termakan pujuk. Hanya orang2
tertentu saja yang tahu melembutkan hatinya.

Dalam soal kewangan, dia pandai cari duit tapi tak pandai simpan duit.
Cintanya pandang pertama dan rela berkorban kerana cinta.

Seksualnya tinggi dan kuat, romantik ditempat tidur dan pandai
berasmara.

KHAMIS

Dia suka menyinggung hati orang lain, cakapnya kesat, kemahuan kuat,
dan
bersikap agresif. Rajin dan tekun bekerja, tak suka diganggu ketika
bekerja, bercita-cita tinggi. Boleh terpikat kepada lelaki lain
walaupun
sudah ada kekasih atau suami. Namun dia tak mudah jatuh cinta, suka
menyelidik dahulu sebelum bercinta. Hatinya tidak tetap, mudah
terpedaya
dengan pujuk rayu sehingga tak kenal antara yg baik dan buruk. Dia
pandai mengurus dan merancang kewangan. Pada awal perkahwinan, tunduk
pada suami, akan berubah apabila sudah lama berkeluarga. Seksualnya
tinggi, jika tak pandai mengawal nafsu boleh terdorong ke lembah hina.

JUMAAT

Wanita yg lahir pada hari ini tabiatnya berani menentang suami.

Bangga diri, suka berbelanja, suka dipuji, suka bergaul dan suka
melakukan perkara yang merbahaya dan sia-sia. Bersemangat waja, pandai
simpan rahsia, tak suka mengaku kesalahan sendiri. Dalam soal kewangan,
bersikap boros dan tak pandai simpan wang. Cintanya sejati dan tidak
mudah berubah, cuma kadangkala tidak telus. Seksualnya sangat
teristimewa,menyeronokkan, penuh kelembutan tetapi apabila dingin tak
suka dipaksa.

SABTU

Kuat cemburu, suka kebendaan, tak gemar dengan anak-anak, suka bertikam
lidah. Namun dia tegas pendirian, cerdas pemikiran, teliti dalam banyak
hal. Tidak pernah berasa puas, suka berkorban apa saja demi mencapai
cita-cita. Apabila bercinta, suka menyelidik latarbelakang pasangan dan
suka menguji. Pandai berjimat dan sentiasa berfikir untuk masa depan.
Wanita ini akur dan mengikut perintah suami. Seksualnya agak dingin,
tetapi apabila bermula, seksnya kuat dan tahan lama, tidak tergesa2 dan
dilakukan dengan kelembutan.

AHAD

Wanita yg lahir pada hari ini kebiasaannya sukakan kemewahan dan
menunjuk2 diri. Apabila bersuami taat pada suaminya namun suka
merendahkan kawan dan bersikap bangga diri. Dia tidak suka dengar
nasihat, mudah terpedaya dengan kata2. Suka mengkritik orang tetapi
tidak suka orang mengkritiknya. Percintaannya tidak telus tetapi
sanggup
berkorban apa saja jika hati dah suka. Pandai simpan rahsia, rajin
berusaha dan bekerja, tak mudah mengalah namun bersikap pemboros.
Rangsangan seksualnya tinggi tapi apabila tak dapat kepuasan cari jalan
lain.

http://www.mesra.net/forum/index.php?showtopic=34065&st=120

ok lah tu....takat ni jolah untuk ari ni....hahahah..bye..
SAYONARA

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....