Sunday, August 2, 2009

first day perhimpunan.

yuhuuu my luvely frenz...
ari ni my first assembly sgt memenat kn..waaaaa..sgt ramai gak org ye kat wisma negeri ni..hahahh....aleh lupe lak nk g tau...lyd praktikal kat wisma negeri kat n9...my sweer state...tp kn time assembly td ade ternmpk 1 mamat ni..wah encem tau..pelik gak mcm x nah jumpe je mamat ni...sambil lyd berkata dlm ati..huhhuhu...lps tu dlm kul 12 tgh ari td kak yus dtg perknlkn org2 br nk masuk keje...kire br dpt keje le...aaaa..tup2 aku ternmpk lak mamat tu..tp x heran sbb ingat dia mmg org lama...jeng2 bile kak yus dia dr deprt it SAINS dtg..dia knl kn lah semua org baru tu kat kite org..nk tau ape?..mamat tu org br gak..cewah...tp bkn my depart lah..cedih nye...huhuhuhu...gatal sungguh mak cik ni..

dlm sibuk2 praktikal ni kn...cewah konon sibuk ni..heheh..
ade lak 3 org mamat yg memening kn my kepala.. mamat yg pertama nama dia ikmal...lyd knl dia dlm tenet je...tp dia leh lak tertangakp filling ngan den..last ambik ko semua benda yg kena letak status den letak in relationship..jd x der lah org kacau den...aman sikit idup tp tu pn dia kacau gak...mamat yg keduo nama dia mizan..x tau mn dia dpt no lyd lps tu ckp nk kawen..itu lagi gilo!!!..nape lah org2 ni semua gile..mmm mcm terpikir nk tukar nombor je..(thinking)...mamat yg ketiga lg syco...den x tau nama dia..setiap kali tny dia mst kata nama dia mr.X..adeh apo lah..dia kata dia dh bg masa setahun to me..bile masa ontah..den langsung x knl korang...tp x per tu semua bukan halangan dlm idup kn je skunk ni mereka2 ni menyusah kn je..hahahah..

k lah takat kat sini lah..sory lah ye menceritakn benda ntah ape2 dlm blog ni..hehehe..

bubye...SAYONARA...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....