Sunday, September 27, 2009

KERJA!! KERJA!!! KERJA!!!KERJA!! KERJA!!

yehaaa..my prenz....

apa khabarkah korang utk ari ni...lyd hrp korang semua dlm keadaan sehat sejahtera okies....

lyd ari ni mengalami halusinasi..cewah..konon...bukan pe..ingat ari ni still in holiday mood tp upe2 nya hanya tinggil impian...huhuhu...aleh..kena masuk keja dh upenya...sakit pale mak cik pikir pasai keje ni..bukan ape..kdg2 ade keje..kalo ade keje tu ok lah..x boring..tapi kalo x der keje..tuhan je tau ape pasaan time...nk tido tp x leh tido...rasa mcm nk jerit je " NAPEEEEEEEEEEE...!!!"

pada ull yg dh balik berkerja ni n pd member2 yg 1 batch praktikal ngan lyd..mari kita melaungkan..." AKU SUKA KERJA AKU..AKU SUKE KWN SEKERJA AKU..AKU SUKE BOSH AKU..AKU SUKE OPIS AKU...DAN AKU SUKE KUCING DI KANTIN TEMPAT KERJA AKU" wah semangat ni..hehehe...gerenti bukan bosh kurang je yg tersenyum kambing dan mengatakan anda gile...bahkan kucing di kantin tempat korang keje juga...

okieslah...pd ull2 yg ku rindui yg ku sygi...semuga idup korang ari ni penuh dgn cahaya kerajinan..heheh

BUBYE..SAYONARA...MUAHZZZZZZZ~

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....

WAKTU LAWATAN