Wednesday, October 14, 2009

x-clusive



x-clusive

lyd x pnh tunjuk kat korang pak we lyd rasanye kn..skunk rasa nye dh ok kot sbb kalo dulu kena cover ngan ayah n mak..tapi skunk ni alhamdulilah lah..mak ngan ayah pn dh sempoi kn...actually bnyk gak org x tau kisah lyd ngan dia ni..opss lupe nk ckp...nama cyg syg sy ni ada MOHAMMAD B SAMSUDDIN...o sy panggil dia MR M....

kalo nk tau...lyd mmg ramai bf...tapi dululah tp skunk semua dh jd ex..yg tinggal adalah mr m kite....dia pnh ckp ngan lyd..bile dh syg susah kite nk ckp..sbb dia gaklah lyd tinggal kan semua lelaki...sbb dia pandai tarik ati lyd....tu jelah...(yg selebihnye sgt secret)..ehhehe

nk tau cam ne lyd knl dia (lyd ceta sikit2 jelah ye..takut ade yg termuntahlak kunk..hahah)..

- perkenalan pertama kami adalah di sekolah menengah dato undang musa al-haj..
- perkenalan kedua kami, time lyd praktikal 1 bln setengah...

knp lyd suke dia (shhh jgn g tau dia tau)...hehhe

- sbb 1st time lyd jumpe dia after abis bljr..ati ni terus suke kat dia..suke senyum dia..(sweet)

okies lah ni je nk ckp..x leh nk kongsi bnyk2...takut kwn2 ku semua akn muak lah plk...

sory ya geng..tetiba je tersibuk kisah peribadi kat sini..tp takut lak nnt bile korang jumpe lyd kat luar...korang kata lyd x g tau...mmm..sorry ye...
bubye...SAYONARA...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....