Sunday, August 1, 2010

KAHWIN



haiiii korang..okies22...ari ni makcik mule kan blog makcik ngan lagu pengantin...

pewwiittt..mst korang tertanya kn...eh bkn makcik kawen tau..makcik n Mr.buncit lmbt g...

kalo x der aral melintang maybe thn dpn ke

korang wait jelah yer..nnt makcik jemput..hehehheh

actually kawan sekelas makcik MrBuncit yg kawen...TAHNIAH untuk MrEkei&pasangan..
pergghhh meriah sgt..tmbh2 lg masa kawen kat umah dia dgr lagu ni..macam kite nk kawen gak..pasan nyerr...tapi x bnyk lah gmbr yg dpt ditangkap sbb kecoh glew...x per yer nnt bile makcik dh dpt half lg gmbr dr my member2..makcik ltk k... n kebetulan dia nye pencahayaan kat pelamin x terang gelap...romantik glew.. jd bnyk gmbr gelap..makcik usha kat member lain pn same gak..tp x per makcik try edit yer....

sile klik utk tumbesaran gmbr...
sowy gmbr pengantin x nmpk..kekurangan chy..glp!




sile klik gmbr untuk tumbesarannye....

dari atas pengantin MrEkei&wife
bwh: makcik & CikHasmizaKhalid

meriah sgt...yelah sape sangka dulu bujang skunk dh berdua...semoga korang berdua kekal hingga keakhir hayat..

ramai btl kwn2 sekolah makcik dh kawen antnye:

1. PuanHidayah- perghh dia ni lah ketua kite org masa sekolah rendah& menengah..alih dia lah org pertama yg kawen...huhuhu...(x der anak lg)
2.PuanFarah - dia ni kwn satu kelas makcik masa makcik sekolah rendah &menengah...blh thn gak cantik tapi akhirnye mengikut jejak langkah PuanHidayah...pssttt frh n dyh kwn baik... (anak sorang/lelaki kot kalo x silap)
3. PuanAin- dia ni satu sekolah menengah..manis n sopan sweet glew dia senyum (x der anak gak)
4. PuanMiza -dia ni satu kelas ngan makcik masa tingkatan 4Sarjana & 5Marikh...dia ni lemah lembut..( ade 2 org anak kalo x silap lyd)
5. PuanZulaika- dia ni lah org paling happening masa dlm kelas makcik..kalo bercakap riuh sekampung..kiteorg panggil dia MINAH MELAKA...dia ni mmg minah melaka...kalo bab kawen mmg kite org dh sangka dia akn kawennye...hehehh (anak sorang kot)
6. EncikEkei- ni yg terbaru..hahaha..dia lah pemecah rekod bdk lelaki kat sekolah kiteorg(batch 05) yg kawen...agak2 sape lah dak lelaki yg ikut jejak dia...hahahah

yang bkl menyusul lak:

1.CikNorhazwaniMajid- dia ni cikgu tadika..sopan santun org nye..satu sekolah n kelas dari darjah 5 sampai lah sekolah menengah...

hurmm rasanye dia seorg je...yg lain blom lg kot....hehehe

yg tgh berkapel..
NAMA SEJARAH
1. CikNurlydiaquzainie&Mr.Mohamad - opcoz lah makcik dulu..heheh...1 sekolah & 1 kelas dr
form 1 until form 3... start kapel thn lps...

2. MrFadhli&CikAwek(x tau nama awek dia) - diaorg ni percintaan yg x sama umur...lelaki muda
pompuan tua setahun...tapi diaorg cute...romantik
nmpk mcm x der perbezaan umur pn...

3. MrSyed&CikAtiqah - satu sekolah gak tp lain2 kelas..diaorg start kapel masa abis sekolah
kot..

4. MrWahab&CikSyuhadah- dak satu sekolah gak lain2 kelas...maybe diaorg pn start masa abis
sekolah...

takat ni itu jelah yg kapel...mungkin ramai lg tp ini jelah yg makcik tau..korang jgn terperanjat nape ramai kapel dak2 sekolah kiteorg...makcik pn x leh nk ckp ape...mungkin kiteorg dh kenal sesama sendiri kot masa sekolah jd senng lah nk interact n masing2 pn dh tau kelakuan dr form 1 lg..jd mmg dh x der cover2...tp MrFadhli dia mmg suke memecah rekod...hehehhe

oklah takat ni jelah yer..kalo ade lg makcik sambung yer...muahzzz...

-FIN-



0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....