Friday, October 8, 2010

dilema yg teruk!!!

Ya Allah aku rasa aku nk lari dr kehidupan aku skunk ni..
bnyk btl dillema dlm idup aku ni skunk...

knplah setelah cinta aku kukuh padanya..
dia berlaku curang padaku..
(for sygku)

knplah aku menjumpai lelaki ini dikala aku tidak inginkan segalanya..
(for dia yg menaruh segalanya)

knplah aku setuju ajew dgn perancangan mu..
aku btl2 x blh sbnrnyer...
(kpd rakan2ku)

tp knp ni semua x terluah..
rasa nak lari jew dr semua org..
semua!!!...
aku dh fedup idup dgn insan2 yg aku knl..

aku terasa nk bina identiti baru dlm kehidupan...
spy 1 insan pn tidak mengenali aku...

arrrghhhhhh...tension...


0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....

WAKTU LAWATAN