Sunday, October 10, 2010

aku cantik weiii!!!

AKU SUKA DGN DIRI AKU SENDIRI...
YER AKU CANTIK...


hahahaha..glew belagak statement..
tapi btl apew?

cube korang tgk diri korang sendiri..
kdg2 rasa mcm down glew bile pikir kitew x cantik mcm org lain..
pdhal org lain asyik memuji diri kitew ni cantik..

yelah x kn lah depan diaorg kitew nk ckp..
"oh mmg lah aku cantik x yah puji.."
hehehe..ini bakal kena pelembang yer x?

tp kdg2 bile ckp "eh x der lah aku x cantik pn biasa2 jew.."
kitew juga yg mkn ati..
pikir 2 3 kali...mungkin dia sj jew nk puji..

ini lah penyebabnyer yer x..kite blh down teruk glew..
pompuan mn pnh lari dgn benda2 mcm ni..

dgr sikit org ckp.."weii ko dh gemuk sikit lah.."
mulalah rasa cam nk menyorok dlm baju..

tp td masa lyd tgh tgk tv..
ceto mat saleh tuh dkt channel baru kat astro tu alah..
lupe lak..
aaaaaaaa DIVA..

minah mat saleh tuh cakap..
"thanks i always be a beautiful until end of my age.."

owhh sungguh berani nyer bg statement begitu...
ini rancangan realiti ok...
x taulah mmg ada dialog kew ape..
lps org lain dgr diaorg terus gelak..

kelakar tp bgs gak utk up kan ke beranian diri...

jd mulai skunk makcik nk ckp...
walaumcm buruk pn muke den ari ni..den tetap akn sentiasa ceria, cantik & manis2 always..
heheheh..

jom kite mengupkn diri kitew sendiri...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....