Monday, October 11, 2010

pulanglah

ari ni aku rasa kesunyian glew ah..
lost and lost...

btl!!! sgt kurang bersemangat sgt...
semua mcm mls nk buat..

ayoyoyo...

kemanakah engkau hilang MrBuncit...aku mencari engkau dr smlm..
engkau tau x?...

ceh br ilang 2 ari makcik dh kecoh bagaikan...
seyes...windooo oooo..
tapi pd siapa yg x der pasaan windoo tuh compem2 lah korang x paham perasaan merinduii..

nehi2...makcik pn windoo gak kat family makcik ni..
my little kedik kat kelantan sana..
but makcik lebih rindu kan MrBuncit..

bygkan dia menghilang tanpa pesan..mn x glew nyer diri ini tetiba..
madu makcik pn x tau dia g mn?..
semua org contact dia x dapat tau...
aduh!!!..pedih2..

'cik abg oii....kitew x kisah awk nk tambah lagi 1..btl kitew x kisah tp jgn ilang tetiba...
kiteorg berdua ni risau...
awk blh psg lagi 1 tp bkn kwn saya..pleaseeee...'

contact lah kitew...

pulang lah...

wah gedik ni..hehehe


p/s: berani2 lah ko cr lagi sorang...x kena ganyang cube lah...

4 comments:

LUMUT on October 11, 2010 at 3:01 PM said...

kawen lagi satu??

hehe...pompuan kene batul2 tabah utk menerimanya...

alah tahan ler rindu tuh sikit...=p

LYD a.k.a Makcik on October 11, 2010 at 6:04 PM said...

lumut: kalo kawen gerenti dia kena pancung nyer..heheheh...tp kalo masa blom kawen ni blh lah dia psg2 lebih dr 1...

terima kasih..ni tgh thn ni...

si biskut on October 11, 2010 at 8:15 PM said...

wah..garang giler makcik nie...aha,siap2 lar mr buncit balik umah kang.err..cmner lau tba2 dia balik bw madu?aku tak dapat gambarkan..grrr

LYD a.k.a Makcik on October 11, 2010 at 10:57 PM said...

@si biskut
ahhaha..mau pengsan agaknyer...hehehe..
jgnlah bawak balik madu yg berupe org..kalo madu lebah blh..heheheh

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....