Friday, February 25, 2011

kisah seorg yg mungkin perampas dn mungkin tidak

aku tau kalo aku tulis pasal benda ni ramai pompuan akn benci kat aku + marah berapi-api dkt aku kot~~~~
sbb ape..aku ckp mcm ni...sbb akak kat opis aku ni mengamuk glew dgn aku sbb aku buat perangai mcm ni....

korang nk tau alkisah dia....
snng ceta aku pendek kn cetalah...

aku mencintai seorg lelaki ni...
tp aku x tau pn lelaki ni ade awek lain..
masa aku mula2 aku knl laki ni..
laki ni blom sah utk clash dgn awek dia..
tp dia ade lamar aku as a gf dia..
aku was2 utk terima lamaran dia..

lps sbln berlalu aku tny dia balik...
dia still ade hbgn dgn "aweks" dia lg kew?
dia jwb dh x der...
dn lg sekali dia lamar aku as a GF dia...

dn aku yakin masa tuh...dia jodoh aku sbb aku dh mintak petunjuk dr Allah...

yups.....aku couple dgn dia..
dn kisah kiteorg br bermula...sgt romantik..kwn2 aku pn terima dia as a BF aku..
family aku pn....

ntah mn silapnyer...
pd awal thn 2010, biasalah konvoi thn br kn..
dia ikut lah..aku x ikut sbb dia kata itu konvoi dak2 Johor...
aku pn bg lah..aku x der syak ape2..
tp bile dia mula off nset dia...aku terasa sesuatu yg x sedap ati..
x per aku ckp dgn ati aku....mungkin bateri kong k0t....

lps tuh dia kembali ke N9 balik..
kali ni perangai dia berubah...
dia gemar tuk mrh2 aku..
k x perlah..mula2 aku layan lah kemarahan dia...
aku ingat sj jew angin dia mcm tuh..

lps tuh dia sll nyanyi lagu madu 3..
aku tny dia.teringin kew?
dia hanya senyum..aku x tau pn ape maksud yg tersirat disebalik lagu tuh...

k lah find sampai 1 ari dia berterus terang dgn aku..yg dia dh kembali dgn awek dia..
ko tau...aku pny perasaan hancur glew...
aku syg dia aku percaya dia tp ini yg dia bls pd aku..

x perlah..aku teruskan hbgn aku dgn dia..
sampai lah..."aweks" dia turun ke seremban ni..
dia makin lama makin berubah...
tapi aku masih menyayangi dia spt biasa..

skunk aku nk tny korang: aku ni merampas hak org kew o mcm mn?
bg aku: aku x rampas hak org...
tp bg akak opis aku: yer...aku rampas hak org...

tp aku percaya satu je...."Allah tuh adil...bila sampai masanyer dia akn tunjukkn...jodoh aku yg sbnrnyer...dn apa benda yg aku buat..Allah tuh akn bls dgn seadil-adilnya..."

takdir penentu segalanya..

3 comments:

Mijoe on February 25, 2011 at 9:42 PM said...

nope.. anda bukan perampas!

ok? :)

SE UNIK NAMA KU on February 27, 2011 at 4:01 PM said...

tq kelly....yups...at least ade jg org mengata kn mcm ni...syg u lebih...

@tiF on March 20, 2011 at 10:37 AM said...

CINTA??? apa makna cinta selagi belum mencapai CintaNYA.....

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....

WAKTU LAWATAN