Friday, June 17, 2011

rindu yg terubat

wahhh dh berbulan-bulan juga aku x bukak blog ni...bersarang lama....
lama betul aku mencari pengubat ati..sehingga blog ni terabai sekian lama...

maaf lah kwn2..lama x bertanya kabar korang semua...lama juga terberhubung dgn korang semua..
rindu dekat korang tp buat masa ni perkerjaan lyd dn hal peribadi lyd bnyk sgt menghantui fikiran..

masa lyd menghilang kan diri ni..banyak xtivit yg lyd dh belajar...
cth nyer: masa outsatation ari tu....lyd lepak kat lobi otel..
masa duk lepak tuh nmpk lah sekumpulan org yg tgh duk mengadap blog n fb...tetiba rindu plk nk bukak semua2 benda ni..jd mcm diaorg..ade semua masa nk buat xtiviti just utk diri sendir..
tapi syg nyer..sbb lyd nk lupe kn semua benda..lyd just fokus pd keje je..

kebelakangan ni..lyd asyik sakit je...dok ckp tension sbb keje..jd dpt depress sikit...waahhh x sangka keje pn blh dpt depress waahhh.tetiba jd takut..

jd pd korang2 yg kuat keje tuh..slow down sikit tau..jgn lah kite ni g menambahkan org sakit jiwa yg sememang dh ramai kat sepital sakit jiwa tuh tau..

k lah nnt bile ade ceta menarik lyd kongsi lg tau...

abbbbyeeeee...muahhhh

1 comments:

..: ashisyero :.. on June 17, 2011 at 10:17 PM said...

advise: jgn jadi QS pd jangka mse yg lama, nt gila...ahaks!~ ak pn dh x betul sgt br setahun je kije =.=

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....