Saturday, August 6, 2011

Ramadhan: ibubapa ku....

salam ramadhan semua..
mcm mn buka pose korang ari ni?
ari ni lyd bukak pose dgn ayam golek...
ayam golek ni x beli tau...kiteorg buat sendiri..
hehehe...better than ever...

ok lah lyd bukan nk ceta pasal mkan tp nk kongsi rasa dgn korang...
korang pernah risau x kalo parent korang lmbt balik?
maybe pernah kn...tp lyd jenis yg btl2 cpt risau..

walaupn lewat 5 minit mesti lyd dh bertanya...
"eh napew mak x balik lg...napew ayah x balik lg?"
sampai lah diaorg sampai umah.,.

dlm otak ni mcm2 difikir kn tp disiah kn jauh2...
adik lyd ade tny.."nape lah ko nk risau kn...mak ngan ayah lah..dia org kn lg pandai jaga diri."

btl ckp adik lyd tuh...tp mak ngan ayah tuh 1..x der 2 x der 3...
mak tiri ke mak angkat ke..ape2 ke tp x sama dgn mak bapak kandung kite kn...

sanggup aku gadai nyawa utk mak ngan ayah tau...kalo diaorg sakit...biar lah aku yg rasa sakit diaorg...biarlah umo mereka pjg....

"YA ALLAH.....KO PJGKNLAH UMO DN MURAH KN REZEKI UTK KEDUA-DUA ORG TUA KU"

amin~~~~..

semoga korang sentiasa ingat akn kasih syg keluarga...bye2...

1 comments:

..: ashisyero :.. on August 7, 2011 at 1:48 AM said...

Yeah!~ i agree..... Anak mana yg x syg parents kan...... (walaupun mereka x reti nak tunjuk kan, tp sbnrnye dorang syg sgt parents dorang:aku la tuuu)..... <3

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....