Friday, October 7, 2011

Kebosanan yg melampau~~~

eah...aku tampar ko kang!!!

hahhahah...lama glew x berblog tetiba je nak main tampar2 kan....

aaaaaaa bkn ape pn..ni ha..asyik tergeget je tepi bibir ni..aduuuuaaaiii rasa nk lempang diri sendiri je...

heheheh itu pn kalo ade keberanian nk lempang diri sendiri lah..

haiii korang rindu den x????

apo kurang rindu!!!! x perlah...den kan sll ilang sll muncul mcm mano korang nk rindu kn...
hehehe...

psssttt korang ade story best x???

mst lah ado akn...yelah berita tergempar bajet 2012 dh dibentang kn...
apo...x cukup gempar lagi...x poooo ado laei nii jgn risau...

korang tau x pengasas Apple DH MENINGGAL....

jeng!!jeng!!..

sedih x??? kurang lah kot kan tp terasa jg lopeh ni sapo laei nk ciptakan benda yg maju kedepan....
walaupn den ni bkn nyo org yg terlalu minat bondo gadget2 ni tp layan jugo...

weeiii korang k lah...den nk chaw lu kunk bos den nmpk kang buek nayo jo...sbnr eh den ni dh x do kojo tuh yg duk bukak curi2 ni....k lah PA bos den dh ronung den ni mcm alien dh..byeeeee!!!

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....