Saturday, June 5, 2010

LIMO (5) GOSIP JIRAN DI KAWASAN POUMAHAN ...

ayooo..apo kabar kengkawan..lamo den x tulih kek sini..bukan apo almaklumlah den bz bonar dongan facebook den...ceto psl facebook ni...den rembat pak wo, ayah den n adik den nyo facebook somato-mato nak main farmville dan monghadiahkan diri sendiri dongan adiah...leko den main bondo tu..

Den x do nk ceto pasai bondo ni do..borink den..den ni somonjak duk umah gosip keliling umah ni haa den dongar...pendek kato den masuk ko posatuan bini2 mulut becok....huhuh...ini limo ceto paling femes kek taman den skunk...

1. kawen..
- sobut yo kawen..biasolah..ceto ni akan muncul bilo musim cuti sukolah nk muncul...dan waktu ni lah kecoh taman poumahan den ni dongan katering...almaklumlah taman den ni banyak org katering...aa kek sini lah kito blh dgr kesah..dr kesah konduri yg diaorg buek sampai lah kisah kologor org lain..

2. sunat..
-asal musim cuti sokolah kenduri sunat..asal cuti sokolah pjg sikit jo..x kiro lah 4 ko 5 ko...ado yolah kenduri sunat...aa...kek sini macam2....mak cik2 ni akn bukak ceto org dh kawen..well ank daro mcm aku ni kono lah dogar jauh2 sikit tp den dongar gak apo dio org ceto...

3. corai borai...
- aa..ni kobutulan kek kawasan den ni ado org baru bocorai...macam2 lah ceto dio..kesian lak den dongar...x diumpek x dikoji di fitnah pulak...hai....jiran2 sumo ceto di sobu eh..

4. hias rumah..
-aaaa yg ni x kono musim....asal ado lori porabut yg masuk kek kwsn poumahan den ni aaa mulo lah posatuan ni tadi duduk d topi pangkin ni dn boceto dan porli yg sahut menyahut...adeh poning den tgk mak cik2 ni..

5.anak luar nikah..
-aaa...ni togompar...ni psl budak sekolah kek kwsn poumahan ni...kobotulan jiran den ni kojo kek sekolah tu..bilo bab katering yo kan org bokumpul kek sini lah tau ado budak mengandung..takut den dongar..baru tingkatan duo...dongar ceto bdk tu x tau pn yg dio mengandung yg pasan cikgu sokolah eh..sian budak ni..dio ado ngaku..mmg dio ponah buek bondo tu..alahai...sian eh ko dik...upo2 eh dio kono rogol tapi takut nk cakap ngan org....ya allah..sian botoi den dongar...

posanan tuk sumo: kdg2 kito blh dongar ceto jiran2 kito tapi jgn lah tolalu nar pocayo...ado bondo kito blh dongar n ambik iktibar...

0 comments:

 

Blog Archive

hari istimewaku

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

kad raya

suara hatiku

klik-klik

Blogku lg

misscomot....